سوپ پسری بره ک بپزه

تصویر
۴ پاسخ

پیازش زیاد نیست؟؟

برنجش پاکستانیه؟

نوش جونش،برنج نیمه دونه بگیر زهرا هم خوش مزه تره هم اینکه زود نرم میشع، من اول اینارو میپختم اصلن نرم نرم نمیشد

منم همین سوپ و گذاشتم 😍 البته با گوشت
نوش جانشون

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان سامین 💙🧿 مامان سامین 💙🧿 ۱ سالگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان حسین و علی مامان حسین و علی ۱ سالگی
مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۶ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 ۱۲ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی