۲ پاسخ

من فرنی با خرما . نون خورد میکنم بکم آب میریزم با یکم شیره و ماست. اوتمیل با سیب یا موز .

من زرده تخم مرغ با کره ، فرنی خرمایی ، بیسکوییت مادر با موز و گلابی ، کته برنج

سوال های مرتبط

مامان آرسان❤️  آرن❤️ مامان آرسان❤️ آرن❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۱۰ ماهگی
مامان خلیفه جون مامان خلیفه جون ۱۴ ماهگی