خانما ترشح یک دفعه ازم‌میاد طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

ترشح تا وقتی بو بد نده و رنگ اش تغیر نکنه طبیعیه

برای منم خیلی زیاده حس میکنم
عفونته

وای منم ترشحم زیاد شده یه سره لباسم خیس میشه

منم دارم. سرپا وایمیسی. یا دستشوی ایرانی. یکم میشینی. یهو میاد😐😐

سوال های مرتبط

مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
رویا رویا قصد بارداری
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی