۴ پاسخ

مراقب دندونات باش ، لیمو و نارنج ترش هستن و اسیدی و مینای دندون رو خراب میکنن ، البته منم دو روزه همش لیمو دستمه

لپ بچه چال بیفته قشنگ میشه که🤩🤩🤩

فشارت نمیفته ؟
لپ بچت چال میفته 😂 البته علمی نیست . اخه مادرم میگه سر برادرم فقط سرکه ابلیمو میخورد لپ داداشم چال داره الان 😂

نه چه اشکالی پراز ویتامین C هستن هردو

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری