مامان ها عدس و ماش از کی مجازیم بدیم؟!

۴ پاسخ

میگن دال عدس بهتره بدیم تا خود عدس

شش ماهگی

من تازه دارم از این ماه بهش میدم فقط،قبلش خیس بخوره چندساعت بهتره

از هشت ماه

سوال های مرتبط

مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۷ ماهگی
مامان کاکل زری مامان کاکل زری ۱ سالگی
مامان معجزه خدا 🥹💙 مامان معجزه خدا 🥹💙 ۸ ماهگی