من دارم ، حتما طبیعیه دیگه
عادیه منم درآوردم بعد باز خوب میشه
برای منم در اومده دو تا هم هست مثل شما ترسیده بودم زیگیل باشه به دکتر نشون دادم گفت جای نگرانی نیست مربوط به دوران بارداری و تغییرات هرمونیه نگران نباش عزیزم
من رو هاله سینه ام جوش میزنه جوشی ک نمیشه درش هم بیاری نمیدونم برا چیه قبل از بارداری هم بود
😂😂😂چقد مثل همیم منم همینجوریم زیر بغلمم زده
منم دارم
دس نزنی یا نکنیشون زخم میشه
میگن اونا بوی شیر میدن ک بچه بیاد طرف سینه
منم دارم 😂
فک کردم برا من تنهاس نگران بودم
مال منم هست بعد از شیر دهی میره
عزیزم اونا دونه های چربی هست . نشون دهنده ی چرب بودن شیر داخل سینه هست . ❤️❤️
اره منم داشتم😂
یکیشوکندم داغون شدم
غدد شیره دیگه
واس منم هست
برای منم دراومده اصلا نکنش. طبیعیه بخاطر هورمون شیر هست. خودش درست میشه
برا منم در اومد کندمشون خون شد😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.