۶ پاسخ

هیچی دیگه میری میزایی و میای😅 هیچ کاری نمیتونی بکنی ...فقط به این فکر کن که بیمارستان ها پر از بیمارانی هست که دچار دردای سخت هستن و دارن تحمل میکنن..خدا روشکر که ما برای خیر و خوشی میریم بیمارستان نه برای بیماری

مامای همراه بگیر
منم ان شالله اگه مشکلی پیش نیاد طبیعی رو ترجیح میدم

راهی نداره بترسی نترسی این راه ادامه داره تاتهش باس بری برگشت نداره

من که میترسم افتضاح بخصوص اگر بگه طبیعی به انتخاب خودم باشه سزارین حداقل بیهوشم چیزی نمیفهمم بعد بهوش اومدم دردام شروع بشه هم مسکن میزنن .ولی میگن طبیعی ۱ساعت۲ساعت دردی بعد دیگ درد نداری

من که شبا از ترس سکته میکنم صبح که میشه شجاع میشم

کاری نمیشه کرد🥲

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی