مامانا شما شکلات صبحانه کاکایو میدین به بچه ها

۵ پاسخ

نه اصلا کلی قند و نگهدارنده داره

نه واسه بزرگاهم خوب نیست چه برسه بچه به جاش ارده شیره بده

نه کاکائو خیلی حساسیت زا هست

نه براچی این همه چیز مقوی هست

نه اصلا فقط قند داره

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان بانوی مامان مامان بانوی مامان ۱ سالگی