سلام خانما کسی قرص ففول استفاده میکنه

۹ پاسخ

اره بهترین قرص اهن همینه ن بو‌ میده ن یبوست میاره

من شبی یدونه میخورم

من همون اول ففول میخورم

خوبی عزیزم دکترت کیه؟؟

من از امروز شروع کردم

من ✋البته الان دکترم قرص‌ آهنم عوض کرده

بله من

از همون اول به جای اسید فولیک

بله عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۷ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری