از این چقد بدم دخترم

تصویر
۶ پاسخ

آره فقط تلخه نصف وزنش بده مثلا اوه 10 کیلو هست 5 سی‌سی بده

من ۱۰ کیلو ۵ سی سی

قطره نداری ؟ شربت خوب نیست

نصف وزنص

همیشه سعی کن شربت استا پاراکید بگیری خیلی خوبه خوشمزه هم هس

نصف وزنش

سوال های مرتبط

مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی
مامان زینب خانم🌼 مامان زینب خانم🌼 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی