۵ پاسخ

من ۲۱وقت سزریان دارن

شما زایمان طبیعی هستی؟

اگه زرد باشه بعضی مواقع چی؟

نه منم دارم.اگرخونی باشه علائم زایمانه

ترشح سفید رنگ طبیعی هست عزیزم

سوال های مرتبط