۵ پاسخ

برای کن انقد حساس بود از درد میمردم بعدش رفت اما الان خیلی گنده شدن ک کلا سوتین نمی‌بندم

حالا صبررر کن ۸ ماهه بشی اون وقت درد اصلی رو بهت میگم😂

من اوایل بارداریم حساس بودن درد میکردن ولی هفته شما که شدم نه دیگ به خالت اولشون برگشتن الانم فقط سنگین شدن

نگران نباش من گاهی حساسه گاهی نه

آره منم همینه .
اگر در خط مقدم سیخه بدون اوکیه😉😉🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد