۱۱ پاسخ

منم دارم دکتر گف اصلا دست نزن انقباض میاره ،و بهم آمپول داد شیافم ک از قبل میزدم

آره،منم منتظرم🤭

اصلا فشار نده فقط باعث زایمان زودرس میشه. اره پیش‌میاد ولی نه دیگه انقد زود.

اره

اره من از ۱۴هفته سینه هام می اومد طبیعیه

عزیزم من خیلیا هارو دیدم میگن شدن نترس چیزی نیس عادیه ولی من چرا هنوزنشدم😂😂😂

عزیزم خیلی عادیه من تو پونزده هفته داشتم و اینجور سوالارو وقتی تو فضای عمومی بپرسی جوابای متفاوت میگیری مثلا بکی گفته زوده در صورتی ک از ژنتیک و امادگیه بدن شما اطلاعی نداره فقط ی لطفی بکن نوک پستان و ناحیه دورش رو دستمالی نکن باعث انقباض رحمی میشه

اره گلم مال منم همینجوری بود الان یکم بیشتر شده

آره عزیزم

زوده که

اره عزیزم آغوز هستش

سوال های مرتبط

مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ ۱ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد