خانما شماام ترشح دارید تو هفته من عادیه؟؟؟؟

۵ پاسخ

من از اول بارداری ی روزم نشده ک نداشته باشم

اره منم داشتم و دارم طبیعیه اگه بی بو و بی رنگ باشه

آره گاهی با خارش و سوزش حتی

پماد nn می زنم

سعی کن لباس زیرت رو زود به زود عوض کنی

اره عادیه هفته بالا تر بره بیشترم میشه و چسبناک تر

اره منم دارم میگن عادیه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ هفته سی‌وششم بارداری