سلام خانما شما هم تو هفته من ترشح آبکی دارید؟

۸ پاسخ

منم دارم

اره خیلیییی دیروزم رفتم دکتر گفت طبیعیه اگ بو ندارع.سونو هم کرد گفت مایع دور جنین نرماله.اینقد زباد بود گفتم حتمن نشتی کیسه آب دارم اونم گفت نه اوکیه

منم گاهی دارم ولی خیلی کمه در حد ی نصف بند انگشت

منم دارم

من دارم خیلی سفید آبکی

منم شاید فردا برم دکتر خسته شدم از لباس زیر عوض کردن

من قاطیه یه دفعه زرد یه دفعه بی رنگ😣

آره منم دارم سرکلاژیم فکر کردم برا اونه حالا شبی میخوام برم دکتر

سوال های مرتبط

مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ودوم بارداری