خانما دفع پروتئین چند باشه نرماله؟۱۸۰۰زیاده ایا؟

۱ پاسخ

فکنم تا۳۰۰ نرماله بازم بستکی ب رنج ازمایشگاهتون داره

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهوین مامان شاهوین هفته سی‌ودوم بارداری