چرا بچم نمیشینه؟ یاد نگرفت هنوز

۵ پاسخ

بذار خودش بشینه
کم کم یاد میگیره
بهش فشار نیار

من بچم ۸ماهگی نشست

بجه منم نمیشینه

نگران نباش دختر منم هنوز نمیشینه من روزی چند بار دورش بالش میزارم تا یاد بگیره

زوده عجله نکن بشونش تکیه ش بده ب خودت کم کم میشینه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی