۵ پاسخ

نه پسر من شیر خودمو میخورد ۳ ماه اعتصاب بود

نه پسر من شیر خودمو میخوره اعتصابه

بچه هایی ک شیر مادر میخورن چون معلوم نیس هی چند ساعت چن سیسی خوردن زیاد معلوم نمیکنه
شیرخشک چون ساعت زمان مشخصی داره اعتصاب معلومه

خیر

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی