چرا نمیگین تایپیک قبلمو؟😒🫤🫤

۲ پاسخ

چون نمی‌دونم خواهر

چون ندانم با قطار میخایین برین

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان 🍼YΛƧIП مامان 🍼YΛƧIП ۱۲ ماهگی