خانوما ازمایش انزیم کبد چطوره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم انزیم کبدت بالا بود چکار کردی حوب شدی منم انریمم323هست

خارش نداری

خارش نداری

عزیرم‌شما alp بالا بود مشکلی پیش نیومد؟

Alpتو ازمایشت همون انزیم کبدیه ک بالاعه

بالاععع ب دکترت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان آوانکم❤️ مامان آوانکم❤️ ۲ ماهگی