۲ پاسخ

باید بمونی تا شنبه بری سونو، مایعات زیاد بخور چون هفتت بالاس یکم ابریزش تا شنبه مشکلی ایجاد نمیکنه، بیمارستان هم بری سونو ندارن، تست امینو شور بزنن هم باز میگن باید سونو باشه

عزیزم مثانتو خالی کن لباس زیرتو عوض کن
خشک باشه سرفه کن و راه برو اگه خیس شد ینی نشتی داره اگر خیس شد و رده داره ترشح و جیشته
یا پد استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان س جوجه مامان س جوجه ۹ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی