خانما از کجا بفهمیم عفونت واژینال داریم؟؟با آزمایش هست؟؟

۲ پاسخ

نه با معاینه

عفونت داشته باشی علائم داره مثل :
خارش . سوزش .‌بوی بد یا موقع ادرار سوزش داری
البته آزمایش ادرار هم آره نشون میده

سوال های مرتبط

مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی