دوستان از کجا بفهمیم ک آبریزش داریم؟

۱ پاسخ

یه پد بزار اگه مثل خون پریود ب لایه های زیری رسید کیسه ابه اگه نه‌روش موند و رنگ داشت ترشحه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی
مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری