از کجا بفهمیم نشتی کیسه اب داریم؟؟

۴ پاسخ

من که همیشه اینطوریم. بخصوص وقتی صبح بیدار میشم. کلا روزی دوسه بار به هیچ کسم نگفتم

تست امینوشور بده

باید بری دستشویی وبعدخودتو خشک کنی بادستمال یه پوشک ساده هم بزاری اگه نشتی باشه ک پنبه پوشک خیس میشه اگه ترشح باشه فقط سطح رو پوشک خیس میشه

سوال منم هست چند روزه حس میکنم دارم ولی نمی‌دونم ترشح یا آب

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی