مامانااز کجا بفهمیم کیسه آب نشتی داره؟

۴ پاسخ

نگران نباش ترشح طبیعی درد و انقباض ک نداری

این ترشح ها عادین فقد ببین رنگشون چطوره کیسه اب مث اب خشک بشه سفید نمیشه منم یهویی خیلی ترشح ازم میادبعد از راه رفتن و خم راست شدن

هفته های شما ترشح زیاده ولی باز یه پد بزار راه برو سرفه کن ببین خیس میشه قبلش خوب بشور خشک کن خودتو

ترشح عین اله و زیاد خیس میشی

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی