ازکجا بفهمیم نشتی کیسه آب داریم؟

۳ پاسخ

نشتی باشه قطع نمیشه دیگه مشخصه
و اینکه گرمه

اگه خدای ناکرده نشتی باشه، همین جوری میاد. راه میری میاد. عطسه و سرفه کنین میاد. دائم میاد.
سر دخترم داشتم

نوار بذار شروع کن سرفه کردن اگر دیدی آب میاد زیاد نشتی هست
واگر بدون ترشح باشه وآب خالی باشه و گرم باشه

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی