سلام خانوما این کمد تخت نینی قشنگه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

این مدل رو من گرفتم واسه نینی

تصویر

بستگی به سلیقه خودت داره عزیزم قشنگه ولی خب مثلا من ساده بیشتر میپسندم

خودت باید دوست داشته باشی نه ما .
چون شما یکسره میری تو اتاق بچه

من این مدل رو گرفتم

تصویر

آره خیلی قشنگه عزیزم قیمتش چقدره
ازکجای مشهد خریدی

آره خوشگله ولی الان میگن ازاین تختابراش نگیر تخت مونتوسوری خوبه

قشنگه ولی ساده بگیر که هیچوقت دلتو نزنه و تکراری نشه

مبارکه عزیزم قشنگه

اره قشنگه مبارک نینیت باشه 🥰

سلام قیمتش چنده

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری