۵ پاسخ

یکم بالاس باید رژیم بگیره و قندیجاتو حذف کنه که خدایی نکرده انسولین نیاز نباشه

قند یکساعته باید چقد باشه

قند ناشتاش ۱۱۵ هست

مگه قند ناشتاش چقده تو ازمایش

قند ناشتاش باید تو محدوده ۹۰ باشه کمی بالاست و قند یکساعته هم مرزه

سوال های مرتبط

مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان جوجه🥹🩵 مامان جوجه🥹🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان یسرا و یاسین مامان یسرا و یاسین ۶ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری