شکم بچم یوقتایی دوبار کار می‌کنه خیلیه؟

۴ پاسخ

نه خیلی هم عالیه حتما شیر خوب میخوره دخترمن هر وقت شیر میخوره شکمش کار میکنه

نه خوبه بهتر

ن طبیعیه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۱۸ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرایین✨✨✨🌞🦁 مامان مهرایین✨✨✨🌞🦁 ۹ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی