۲ پاسخ

۱۸‌ماهگی خیلی بد هست یکی دست هست یکی پا چون راه هم میرن واکسن پا خیلی اذیتشون میکنه تب هم صددرصدی هس ۱۸ ماهگی

بچه 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی