مامانا سونو وزن تا چند هفته فرصت هست بریم؟

۵ پاسخ

من 32 و 4 روز رفتم
ینی دکترم گفت این موقع برو

۳۲هفته.من ک ۳۳ام هنوز نرفتم😐

من یکبار ۳۱هفته کامل رفتم یکبارم ۳۶

تا۳۴ هفته
حتی دکترمن میگفت بهترین زمانش همون ۳۴ هفته است

تا ۳۲ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری