۷ پاسخ

من تا دو هفته

من۶۰روز

منکه تقریبا نزدیک ۵۰ روز داشتم
هی نوار میزاشتم ولی اخرا مقدارش کم بود

من ۴۰روز ۲۰روز خونریزی داشتم بقیه اش لک بینی بود

من تا بیست روز خونریزی فقط دو سه ررز بود بقیش لک بود

۴۰ روز.

من تا دو ماه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان سحر مامان سحر ۱۳ ماهگی