۴ پاسخ

بيسکوئيت هیچوقت آخه خاصیتی نداره که بخاد بخوره یه سیب بهتر از صد تا بیسکوییته

سلام عزیزم تو تلگرام گروه غذای کمکی دارم کلی دستور غذا اونجاست
اگه دوست داشتی عضو شو
https://t.me/ghazaykodakma

بیسکویت بزار برا ماههای بعد چون نگهدارنده داره زرده از پایان ۷ ماه شروع کن

از پایان‌ ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۱ سالگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی