۴ پاسخ

از کانالی تو روبیکا برداشتم . احتمالا پیاز رو تفت بدید یه کوچولو . بعد سیب زمینی و دال عدس رو بریزید با یکم آب و آب قلم تا کمی پخته شه پوره گوجه رو بریزید بعد برنج رو بریزید تا بپزه . بعد بزارید دم بکشه

کته .

تصویر

فرنی بادام و خرما

تصویر

لینک بدم بهت واسه ایده غذایی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان مهـدیــار👶🏻 مامان مهـدیــار👶🏻 ۱ سالگی