خانما من واژنم تیر میکشه شمام اینطوری میشید؟

۵ پاسخ

من تازه امروز
هفت ماه کامل شد این جوری هستم
دعا کنید این دوماه رو به خیر خوشی تموم شه
خیلی استرس دارم

اره طبیعیه

آره عزیزم منم همینجوریم نگران نباش

اره بعضی وقتا

من که از الان اینجوریم فقط وقتی دراز میکشم فشار از روش برداشته میشه و بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی