خانما واژنم تیر میکشه طبیعیه ت هفته من؟؟

۴ پاسخ

منم همینم گاهی تیر میکشه واژنم

منم مثل توام

اره بچه سنگین میشه

اگه حس فشار نیست اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۴ ماهگی