۵ پاسخ

واسه منم مث شما هس فک کنم این ماه این دردا رو داریم دیگ

ماه درد نیست عزیزم...ماه درد همون انقباضات زایمان هست ک منظم نیستن و با استراحت یا تغییر پوزیشن از بین می‌ره...اینا بخاطر باز شدن لگن هست و آمادگی برای زایمان و منم این دردها رو زیااااد دارم مخصوصا کشاله های رانم اطراف واژن و خود واژن ک باید استراحت کنی و با مشورت دکترت شیاف پروژسترون هم کمک کننده هست و من دیگ الان بجز شیاف مجبور شدم استامینوفن خوردم از بس درد داشتم

طبیعیه عزیزم

منم داشتم

فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آلا جون مامان آلا جون ۹ ماهگی