واسه منم مث شما هس فک کنم این ماه این دردا رو داریم دیگ
ماه درد نیست عزیزم...ماه درد همون انقباضات زایمان هست ک منظم نیستن و با استراحت یا تغییر پوزیشن از بین میره...اینا بخاطر باز شدن لگن هست و آمادگی برای زایمان و منم این دردها رو زیااااد دارم مخصوصا کشاله های رانم اطراف واژن و خود واژن ک باید استراحت کنی و با مشورت دکترت شیاف پروژسترون هم کمک کننده هست و من دیگ الان بجز شیاف مجبور شدم استامینوفن خوردم از بس درد داشتم
طبیعیه عزیزم
منم داشتم
فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.