بچه ها قرص آسپرین تا کی باید بخوریم

۷ پاسخ

تا هر موقع دکترت بگه

قرص آسپرین برای چیه؟

به من گفت تا آخر هفته ۳۵

من دکترم ازاول بارداریم بهم داد۶ماهگی قطع کرد

ب منم گفته ۳۶ هفته

فک کنم نهایت تا ۳۶ اینا.
چون آسپرین خونه رو رقیق می‌کنه و تو پرسه زایمان طبیعی یا سزارین خونریزی هست مشکل میشه
من خودم تا ۳۶ مصرف کردم

دکتر گفته تا ۳۶ هفته ولی از دکتر خودتم بپرس

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی