سلام خانما تو هفته های من کمر درد عادیه؟

۵ پاسخ

اگه فعالیت داری زیاد سر فعالیتته

اره عزیزم ، از همون علائم بارداری هست ولی خب خیلی فعالیت و اینا نکن . به پهلوی چپ بخواب تموم بشه
جفتت قدامی هست یا خلفی!

اما اگه خیلی شدیده به دکترت بگو شیاف میده

تو بارداری همه چی عادیه تقریبا😐🤦‍♀️😂

اره بابا😅

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی