۸ پاسخ

منم الان سفارش دادم جاتون خالی، ایشالا که بد نیس

سلام نه

تنها چیزی که دوس دارم کبابه ولی نگران بودم ممنونم از نظرهاتون

منم خوردم بخور نوشجونت

نه بابا ولی جای مطمئن برو

منک خوردم چنبار

بابا بخور چقدر حساسی

من ک نمیدونم ضرر دارع یا نه ولی این هفته تقریبا عر روز خوردم

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان جوجه💙🐣 مامان جوجه💙🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد