سکسکه نینی رو چجوری اروم میکنین

۴ پاسخ

من شیر میدم درجا قط میشه

هیچی خودش خوب میشه
پشتشو ماساژ بده ک اذیتش کمتر بشه
حالت عمود بگیر بغلت ک وقتی سکسکه میکنه معده اش کمتر اذیت شه
و اگه خیلی اذیت بود شیر بده بهش شاید بند بیاد

بهش شیرمیدم

هیچی صبر میکنیم تا خودش تموم بشه
طولانی هم میزنن طفلکی ها

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 ۱ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی