تو بیمارستانای دولتی کدوم بهتره

۴ پاسخ

۱۷شهریورخوبه بری منم میخوام برم اونجا

من امام رضاراضی بودم ولی ماماهمراه داشتم

امام رضاهم خوبه امکاناتش زیاده ولی تادرجه اخر سزارین نمیکنن

امام حسین

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی