خانوما کی تپی دوران بارداری درد سیاتیک گرفته🥺

۷ پاسخ

من دارم بضی وقتا قابل تحمله 🫠

فیزیوتراپی بده انجام بدم

با کلی ماساژ و دوش آبگرم یکم آرومم

من از قبل داشتم الانم هر از گاهی میگیرم باز

من الان دارم میمیرم

منم گاهی دارم خیلی بده

من ازقبلش داشتم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری