مامانا کسی بیمارستان حکیم سزارین نکرده؟چجوریه؟

۴ پاسخ

من اورژانسی عمل شدم اونجا دوقلوهامو

من میخام برم اونجا برای زایمانم دکترم اونجاس حکیم
محشره

من سزارین اورژانسی شدم خوب بود

شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🧿💗🌙 مامان ماهسو🧿💗🌙 ۱۲ ماهگی