من هنوز ازمایش قند ندادم تا کی مهلت دارم

۶ پاسخ

اگه سختته میتونی بجاش به دکترت بگی برات ازمایش خون بنویسه و صبح زود ی بار ناشتا ازمایش بدی ی بارم ۲ ساعت بعد صبحانه لازم نیس حتمن ازمایش پودری بدی

از پزشكت بپرس ايشالا كه قند ندارى و مشكلى نيست ولى زودتر برى بهتره

هنوز وقت داری میتونی بری

تا ۲۸بیشتر وقت نداری

ب تعطيلات برخوردم ماما رفته بود مرخصي

منم نرفتم تاالان

سوال های مرتبط

مامان Liya مامان Liya ۹ ماهگی
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری