چیشد اخر عزیزم😂
منم زایمانم بسکی هستش ولی اتاق معمولی هستم به همراه غذا میدن یا خودم به فکر باشم برا غذای همراه؟
آره میدن
نمیدونم عزیز
انشالله بسلامتی زایمان کنی
اره میدن
اصلا از غذای بیمارستان خوشم نمیات حس میکنم بو ضدعفونی میده 😂😂
اره عزیزم فقط یک همراه میتونه بمونه
اگ دوتا بمونن هزینه ی اضافه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.