تو بیمارستان بسکی به همراه غذا میدن؟

۷ پاسخ

چیشد اخر عزیزم😂
منم زایمانم بسکی هستش ولی اتاق معمولی هستم به همراه غذا میدن یا خودم به فکر باشم برا غذای همراه؟

آره میدن

نمی‌دونم عزیز

انشالله بسلامتی زایمان کنی

اره میدن

اصلا از غذای بیمارستان خوشم نمیات حس میکنم بو ضدعفونی میده 😂😂

اره عزیزم‌ فقط یک همراه میتونه بمونه
اگ دوتا بمونن هزینه ی اضافه داره

سوال های مرتبط

مامان سوگند و دوقلوها مامان سوگند و دوقلوها هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی هفته سی‌وچهارم بارداری