۵ پاسخ

من امروز دادم سه مرحله ای دکترم برام نوشت

من امروزدادم دکترم واسم نوشت ولی شربتوننوشت گفت حالت تهوع میاره بدردنمیخوره بجاش صبحونه نوشت ناشتا خونوادرارگرفت بعددوساعت گفت صبحونه بخوربیا خوردم الان یه خون دیگ گرفت تموم شد

دکتری که پیشش میرم برای مراقبتای بارداری. اول ی ازمایش خون و ادرار . بعد اون پودر رو خوردم و سه بار هر یک ساعت خون گرفتن

دکترم نوشت برام

بهداشت می نویسه دکتر خودتونم می نویسه من اول ی خون و ادرار گرفتن بعد شربت و سه تا آزمایش خون دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی