بنظرتون کدوم شیر وزن‌دهی عالی داره ؟

۷ پاسخ

ببلاک ۵ ماه دادم اصلا خوب نبود اگه روز اول پرونوترا داده بودم الان یک کیلو کم نداشت

من اپتامیل پرونوترا میدم خوبه

ببلاک و اپتامیل جز شیرهای سبک هستن
نان هم ب بعضیا نمیسازه
نزدیک سه ماهه سوپرامیل میدم خداروشکر خوبه هم وزنش هم طعمش پسرم خوب میخوره

سوپرامیل خیلی خوبه
چرب و خوشمزه س

آپتامیل وزن دهیش از همشون بهتره

نان خوبه ولی به بچه من نساخت اپتامیل میسازه ولی زیاد وزن نداده

من ببلاک میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۷ ماهگی