سلام واسه سوزش گلو چی خوبه ت بارداری ؟

۲ پاسخ

چای زنجبیل عالیه..ولی نمیدونم واسه بارداری ضررداره یانه...من که چندباری خوردم.توهفته های پایین

اب نمک قرقر کن ، شربت دیفن هیدرامین ساده قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان سدنا مامان سدنا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی