خانومایی ک ترشح دارین خارش دارین بعض وقتا یا نه؟ی

۲ پاسخ

اره اما سریع با ژل شستشو میشورم بعدم یکم پماد ان ان میزنم اگه خارش واسه لابیه ها باشه.. اگه از قسمت واژن یکم بده و دکتر بری بهتره

خارش داشته باشی عفونته، به دکترت بگو حتما

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری